WELCOME TO SHAHIRAYUSOFF'S BLOG
Wednesday 14 December 2011 @ Wednesday, December 14, 2011
sensitif jugak kau eira :p
dah baca title dekat atas mesti tanya napee kan
now aku storyy kayy :) jeng jeng jeng :p
semalam entah kenape aku nanges tengah malam
lepas habes txt dengan ummu air mata terus mengalir
hahahaha aku pun taktau napee nangis
yang aku tau aku sayang gileee dekat ummu
dan aku tanak kehilangan dye ! 
aku sendiri pun taktau nak cakap cmne
betapa penting dye dalam hidup aku :(
aku nangis pun sebab dye hantar txt cm nyh
" hee , okaylaaa eiraaa kdt ummu ta bnyk niee .
hee , nnti klau ummu dahh topup ummu txt eiraa tahu .
hee , okey . tc tahu , jgn tido lmbt taww nnti skit kple lagi .
hmm , tata ILOVEYOUU awakk <3 "
lepas jea ummu txt , aku terus nangis :'( * terharugileee !
sampai pukul 1 baru aku stop , mcam budak kecik kann :p
serius eira tanak kehilangan ummu ! eira sayang ummu sangat-2 
tak sume kawan eira amik berat pasal eira cm ummu buat nyh
thanks yaaa , ILOVEYOU BABY GIRL ♥ ♥
0 SAID SOMETHING