WELCOME TO SHAHIRAYUSOFF'S BLOG
Thursday 29 December 2011 @ Thursday, December 29, 2011
no title 
no title ? hahahaa takde idea lah maksudnyee -.-
hari nyh nak cerita yang aku nangis lagii >.<
haiyooo eira , kenapa dengan kau haa ! menggedik betul
hm entah lah wehh , nak nangis kan tabule buat pape ah
so nangis teruk lah kali nyhh , sampai sesak nafas bagai =.=
hm memang teruk lah semalam , aku kena nafas guna mulutt 
seksaaa gilaaaa wehhh , aku pun letak minyak cap kapak lahh
lepas tuh lagi aku sesak nafass , err -.- apasal kau minyak hoii ! 
so aku nafas jelah pakai mulut :) hmm , lepas tuh call lah ameyy
takde keje kann , syok borak dengan dyee :)) borak borak gelak gelak
tak sedar diri tuh tengah semput pun nak gelak , hahahahahahahahaa
so sampai pukul 2 stop , dye nak tido =.= apedaaa tido awal :p
so call adik sayang Ain , cerita cerita gosip gosipp xD
cerita pasal bf dye lahh , ex dye lahh #sumpahjeless !
nak jugak ouhhhh :( hahahahaha chill sudahh :)
takde bf tak semestinyee tak bahagia okay :D
kboooooooooooooooooooooooooiii baby sayang 
0 SAID SOMETHING